Pappa-vecka, bebis och Avicii

20 april 2018. 
Jaha, då är man en av de som använder sig av uttrycket "pappa-vecka". Bindestreck får det bli, alltför intimt annars. 
Första dagen på första veckan utan barnen som logisk följd av separationen, hard core. 
Jag hade fått en ledsen snap av Nelly, min stora fina Nelly som undrar hur vi gör med husen om vi skulle vilja bli ihop igen...

Ett underbart besked nådde mig när jag låg i soffan och tittade på film och drack te, och ett väldigt ledsamt. 

En av de finaste människor jag känner väntar en liten bebis! Det är världsklass!

Och så det sorgliga beskedet att vårt underbarn till världsstjärna Avicii hittats död idag, väldigt väldigt ledsamt. 
Dokumentären om honom som Daniel och jag såg på bio var tragisk, vilket hårt liv han levde. 
Hans plötsliga död berör mig djupt, det känns overkligt. 

Om en vecka fortsätter Nelly och jag med en av mina absoluta favoritböcker från min barndom; Agnes Cecilia. Jag vet inte hur många gånger jag läste den boken.

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0