Status 04.26

Sitter i hallen och väntar på taxin (syrran). Väskorna är packade, lite smink är på och jag har både gjort och ätit två mackor, jag är redo helt enkelt! 

Det är fortfarande overkligt att jag ska få ägna en hel vecka åt att bara rå om mig själv, det måste vara många småföräldrars dröm? 
Men på lunchen på jobbet igår var det ju flera (tjejer) som snabbt förkunnade att de ALDRIG skulle klara att lämna sina barn så länge. "Nä det är klart, fast jag är en sådan där dålig mamma, så jag har inga problem med det alls!" kunde jag inte låta bli att säga med ett lyckligt leende. 
Alla tre barnen har sakligt förklarat för mig varför jag behöver resa bort och träna och bli stark. "För att du ska orka jaga oss!" Japp. Det är de bästa de vet och de blir ju aldrig trötta, så....

Jag tror faktiskt inte att jag kommer sakna dem, om det är något jag tycker jag är bra på, är det att njuta när det är läge! 




Fast kanske att jag kommer längta eller sakna liiite ändå...! 

Off to Landvetter och Palma! 

Kommentarer
Postat av: Karro

Ha en GRYM resa! Kram

2014-10-04 @ 09:37:24
Postat av: Pernilla

Yes! NJUT!!

2014-10-04 @ 13:57:53
Postat av: Christine

Du är bara så jäkla BÄST!!!! Ska försöka lära mig lite av din mentalitet för jag tror jag kommer att bli en bättre mamma av det.

Svar: Wow, det var inget dåligt beröm, tack! Måste läsa mitt inlägg tror jag 😊
Lotti Hed

2014-10-08 @ 00:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0