Livet är härligt, tavaratchij, livet är härligt!

Nu har jag fokuserat på mig själv i fyra dagar så nu är det dags att sätta tänderna i den här hyllvärmaren. 

 
Började dagen med en power walk längs havet och efter frukost ligger jag nu vid poolen och njuter och inväntar en workshop med författaren Sofie Sarenbrant som ska tala om hur man når sina mål! Hon är en asskön tjej som skriver deckare, den senaste heter "Visning pågår". 

Efter lunch blir det 30 min "Maxa din förbränning" med Leila the duracell rabbit och därefter yoga (för första gånget i livet!) på stranden med Malin Berghagen. 
Nej, jag skulle inte säga att livet är direkt jobbigt just nu!

Ikväll ska jag skypa med barnen som jag inte haft någon kontakt med sedan i fredags, och det är inte de som vill snacka med mig utan jag som vill se deras gulliga ansikten. 
Jag längtar inte efter dem, men jag ser fram emot att "träffa" dem ikväll! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0