Dagens boktips!

Böckerna om Belle och Boo är sååå gulliga, Linn älskar dem! 

Idag vabbar jag för andra dagen i rad (och andra dagen den här terminen, det är inga sjuka barn vi har i alla fall!), Linn och Julia har fått ögoninflammation, och jag med. 

Det gick såklart superbra med att sluta med napp! Efter ett par nattningar med "Idag KAN jag inte lära mig att sova utan napp!", frågade de inte längre efter den. 
Och än så länge sover de bättre!

I måndags var Per och jag på en föreläsning och sen åt vi middag på Made in China, och i tisdags såg vi två (!) avsnitt av Orange is the new black, så nu känns det som om vi börjar likna en vanlig familj som inte måste sikta på att somna så fort barnen nattats! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0