Nu har jag det!

Jag är lyckligt lottad! 

Jag har tre underbara ungar. Alltså, de gillar mig så mycket att de måste vakna x antal gånger per natt för att få hänga med mig, antingen genom att gå på toa eller genom att dricka vatten eller bara genom att klistra sig fast på mig som ett frimärke. 

I detta lyckorus efter en grymt trevlig kväll med grymt trevliga vänner, hur kan det vara negativt?! 

Hade jag varit shitloaded med cash, hade jag åkt till NZ över en helg och visat hur mycket jag saknar dig Flott och bett om ursäkt för hur kass jag är på att svara på sms och annat. Jag är för trött, för dålig. Och jag borde ringa mina kära syskon, 100 % oftare. 

Men, I'll be back! Och jag är här, trött och sunkig. Men jag ÄR här. Och jag uppskattar att ni finns kvar. Jag vill mer än jag löser. Men en dag är jag tillbaka!!
En dag..!  


Kommentarer
Postat av: Ankan

Du är en fantastisk mamma. Du är oxå en fantastisk storasyster! Fanimej den bästa! Du behöver inte åka till NZ för att vara grym, det räcker att du är den du är. Och hänger med dina barn om natten, de verkar gilla det. De gillar dig!
Rock on, kära syster!

Jag älskar dig!

Svar: Tack!!
Lotti Hed

2014-05-11 @ 13:03:07
Postat av: Brynell

Väl talat Annika!
Du är min idol Lotti!
Kram

2014-05-11 @ 21:05:04
Postat av: Flott

Vannen du ar for sot, jag saknar dig med sa himlans mycket. Du ar fantastisk, glom aldrig det. Och dina gulliga troll ungar avgudar dig till 100% och vem gor inte det.
Se nu till att fa lite somn, det ar du sa sa vard.
Love you!

2014-05-13 @ 20:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0