Det ska va gott å leva...

En väns föräldrar har en grym regel!
När de åker på en resa, har de redan en ytterligare bokad. Eller hur, Jo?!
Igår kom Per och jag hem från en weekend i Skopje (Makedonien), och idag bokade jag flygbiljetter till sommarens Gotlandsvistelse! I år blir det drygt 1,5 vecka för mig och barnen, jihaaaa!
 
Jag ska flyga själv med barnen men det kommer går hur bra som helst, det är ju bara 55 min. Sedan kommer Per ett par dagar senare efter en monstersegling med "ett gäng" vänner, närmare bestämt 23 stycken, eller hur Brian?!
Jag blev så till mig när jag bokat ikväll så jag sa till Per att jag kan ta tre nätter på rad, så först på torsdag, när det är bokklubben (fram med vinet, Linda!), är det min tur att få en god natts sömn. Till torsdag ska vi ha läst "Det du inte såg" av Patrik Sjöberg. Läs den!
 
Nu ska jag kolla om jag kan hitta klipptider för tre trollungar i morgon, det blir i så fall premiär för Julia och Linn, kan bli en utmaning :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: lotta

Ahhh underbart det later. Tank om man kunde hanga pa:) nasta sommar kanske.....
Julia oj vad stark du ser ut att vara. Gullungar! Saknar Er! Kramar

2014-05-08 @ 09:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0