I morgon är det fredag!

Nu får ju inte jag (eller kidsen) presenter pga min eminenta blogg, men det känns ändå lite kändisaktigt att tacka för fin present, ja på bloggen. 

Så, tack moster Ciccie för superfin, hemmagjord fleecetröja till Nelly! Alldeles för fin för att ha i stallet! Ikväll har alla barnen haft den en stund var, och i morgon kommer Nelly ha den på dagis. 




Och idag byttes lunchspinningpasset ut mot makalösa Viking pizza på Åby pizzeria... Men hur ska jag kunna motstå när mina kollegor frågar, och en av dem har denna underbara tische på sig?! Går ju inte.  





Kommentarer
Postat av: Lojsan

Wow vad duktigt Cissie är på att sy:). Vilket proffs Nelly ser ut att vara på hästen:)

2014-03-07 @ 11:37:38
Postat av: Ankan

Ge oss mer, älskar att läsa din blogg!

2014-03-07 @ 13:10:56
Postat av: Tröj-Designern

Vad kul att den gick hem!

Håller med ovanstående, Nelly ser riktigt vass ut. Når hon bara nedanför sadeln snart blir hon kung i spånet!

//C

2014-03-07 @ 16:16:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0