Det är nog ganska enastående...

Att vara tvilling. 
Knoll och Tott är i luven på varandra titt som tätt, men ser ut att älska varandra spektakulärt mycket mellan varven. Säger jag till Linn på skarpen, spänner Julia ögonen i mig och morrar "Du är DUM, mamma!". 

Och gråter den ena, ser man hur orolig den andra blir och hur viktigt det är för henne att informera mig om läget. 

Och de har alltid varandra. Idag har Nellys kompis Juli (samt mamma och lillasyster) lekt hos oss, vi har inte sett röken av dem. Perfekt för dem att slippa småsyskon som vill vara med men som "bara förstör" och perfekt för mig som kan få prata lite med Bea medan de små har skoj. 

Du och jag, syrran! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0