Var ni utomjordingar eller?

Så måste ju våra barn om tjugo år fråga oss när det är självklart att två människor oavsett kön får adoptera och skaffa barn tillsammans på alla möjliga sätt som bara två människor av varsitt kön får göra tillsammans idag. 

Nedan text som jag norpade från nätet säger allt. 



Ikväll är en sådan kväll när jag kan bli ledsen när jag tänker på att Lundell en dag kommer sluta göra musik och sluta ge konserter och ännu värre, dö!







Nä, det är nog dags att krypa ner innan tankarna bli helknasiga! 

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Ja o tänk när jag tom frågade om han inte kunde komma på din 24 års fest...hehe, vad trodde jag eg;) well, hsn skickade iaf ngt som han signerat:)

2014-03-07 @ 13:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0