För dig Daniel!

När ens lillebror tycker man ska blogga för att han vill följa kidsen, då är det läge att skärpa sig!
Sedan finns det ju de (jag bl.a.) som tycker att folk som flyttar till andra sidan jordklotet ska snäppa upp sig, men det är ju på G, eller hur Flott?! 

Nu är det andra helgen i rad som inte bara en utan två av tre kottar sover hos mormor och morfar. 

Jag ska inte ens försöka beskriva vilken lyx det är att få leka "mamma-pappa-ett barn". Bästa beskrivningen läser man i ögonen på ongen som får odelad uppmärksamhet, idag Julia som tog chansen att gunga hysteriskt och länge i ringarna, det bästa alla barnen vet just nu. Så skönt för en annan att slippa säga "Så, nu är det Linns tur, och sedan Nellys". 

Och till skillnad från alla på Facebook, tycker jag Mello var bra! Mest tack vare Anders Jansson tror jag. Och löjromstoast och Pol Roger! Ju mer jag tänker på det, Mello var ju kanon! Och i natt sover jag i gästrummet, gött e det!! 


Tack Ica! För att ni säljer engångsgrillar året om så att vi kunde grilla korv till barnen och mysa i snön (och blåsten) efter åk i bästa pulkabacken.


Son en pingpong-boll i ett flipperspel! Julia Ingrid Lundberg 


Gullhöna! 




Kommentarer
Postat av: Ankan

Bilderna på Julia = ren glädje! Magiskt!

2014-02-02 @ 23:31:02
Postat av: Flott

Saklart my love, det kommer har ju lovat!
Go unge, Julia.

2014-02-15 @ 08:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0