Alla stjärt... hjärtans!

I brist på vuxet sällskap måste jag säga att det ändå är en mysig dag!
Ingen irritation på barnen imorse, en lång men effektiv och rolig dag på jobbet (jag har en kollega som kan ta ett par ackord på guran, vilket han gärna gör, men sjunga kan han INTE! Det gör han gärna ändå, och det blir underhållning på hög nivå! 
Uggla, Skid row, Ultima Thule, man vet aldrig vad nästa skrän blir.
Han har gjort om texten på "Fattig bonddräng" så att den handlar om hans dotter, och när han kör den kan ju synen inte bli annat än suddig!), till fredagsglassen idag fanns plötsligt nytt, riktigt salt saltlakritsströssel, halleluja, det har kommit några gulliga sms, och nu sitter jag och känner lugnet efter en mysig kväll med barnen!
På Nellys begäran fick Julia och Linn för första gången pop corn, föga oväntat blev det en succé. 

Imorgon ska Nellan och jag kitta upp henne med ridkläder i en butik i Kungsbacka, jag ska också lämna tillbaka jeansen som sprack (morr!) och på kvällen är det tjejmiddag 😊 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0