Den listan är lång!

Ännu en punkt att lägga till under listan "Det här trodde jag inte för sex-sju år sedan":

Tillbringa en hel ledig lördag på gymnastikledarutbildning (efter att dagen börjat 05.30, efter en natt med utryckningar varje halvtimme), och avsluta densamma med att jobba med barnens (förbaskade) Mitt första år-böcker med ett glas vatten (och fazerchoklad iochförsig) som enda sällskap. 

Och gå och lägga sig kl 22, med en skön känsla i magen! Jag ska vara ledare för både Bamse 1 (Linn och Julias, och övriga 15 st 3-4-åringars grupp!) och Bamse 2 (Nellys grupp; 5-6-åringar) med början på lördag om två veckor, och jag satsar mina pengar på att detta blir succé! Nej, inte mitt engagemang och pedagogiska (blink blink) ledarskap utan  hinderbanorna och allt runt omkring! 

Jag testade några övningar på Julia och Linn när jag kom hem i eftermiddags och Nelly åkt med mamma till Mollösund, och de älskade det! Stå på ett ben och hålla för näsan som Teddy, smyga som Vargen, åla sig fram på golvet som Brum, skutta som lille skutt... Japp, det är all in Bamsegymnastik. 

Men nu ringde visst Skalmans mat- och sovklocka så nu är den här dagen slut! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0