Är jag knäpp eller?

Jag som älskar en stund för mig själv, har nu ett par timmar innan barnen kommer hem från sina barnvakter. 
Per och jag hade lite förfest här igår inför Lundellkonserten, vi var tio pers som åt lite och drack lite och hade himla trevligt med lundellåtar i bakgrunden. 

Jag sitter och äter frukost på balkongen och läser Steglitsan, den aktuella bokklubbsboken. Det är egentligen läge att lägga sig i solen i trädgården, ska bara läsa lite till...

Men knäpp som jag är, längtar jag efter barnen! Det brukar jag aldrig göra, är det något jag kan är det att njuta av nuet och verkligen uppskatta stunder av egentid. Men Nelly har varit borta sedan i torsdags och hon är ju min lilla bästis och nu vill jag ha henne här! Och Julias leende och glädjetjut när hon ser mig och Linns strålande ögon och charmiga leende, shit jag saknar dem! 
Ändå vet jag att det kommer vara kaos inom fem minuter efter att de återförenats och jag kommer bli irriterad för att de tjafsar med varandra. 
Men, ändå... De är ju bara bäst! 













Kommentarer
Postat av: Flott

Go ungar, vill ju bara krama Er all 3. Vi saknar Er sa mycket! KRAMAR till er alla

2014-08-05 @ 05:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0