Inget vettigt, som vanligt!

Slutar man någonsin att lyssna efter barnens andetag för att försäkra sig om att de lever? 

Linn och Julia är 2,5 år gamla och risken för spädbarnsdöd borde rimligtvis vara över (jag är inte skrockfull men för säkerhets skull; peppar peppar!) ändå kan jag bli orolig en nanosekund innan jag hör Linns andetag (Julia andas så tungt så henne hör man ner till mellanvåningen för att inte säga första våningen).

De har för övrigt blivit bjudna på sitt första kalas! Nellys kompis Doris har femårskalas och jag tror hon
bjudit hela förskolan. L&J var väldigt till sig när jag kom för att hämta i eftermiddags, och visade stolt upp varsin inbjudan! 


Hittade det här fotot (tillsammans med 15 snarlika) i luren (varför ska barnappar ha en funktion där man kan ta en skärmdump?)

I morgon väntar drygt tre timmar hos frisören, men mina nya slingor kommer inte vara lika...spännande som ovan!



Kommentarer
Postat av: Ankan

Och hur blev nya frillan då?

Svar: Ljusare, kortare! Samma lika
Lotti Hed

2014-04-05 @ 08:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0