Men hallå?!

Vad vore jag för mamma om jag inte uppmärksammade att mina små troll har fyllt två år?!
Tack för att ni finns!
 
Och tack alla som hela tiden ställer upp och hjälper oss, jämt!
Pratade med min kära Lojsan förut och hon sammanfattade saker och ting på ett bra sätt:
Vi fick tre barn på 1 år och 8 månader, vi har tokrenoverat och tokrenoverat, Per är egen med flera bolag (med allt vad det innebär av dygnet-runt-tjänst) och har sin onda rygg att leva med, tro f-n att det kan kännas tufft, för oss båda! 
 
Igår och idag har jag blivit påmind om hur ljuvligt det är att ha tvååringar i huset! Det är en ynnest (nu haglar superlativen men skit i det!), jag har haft en och har nu två, det är ju makalöst magnifikt!
Som tjejerna sa på brunchen; Linn kanske sitter still i två timmar (!) för att hon gillar att bara kunna sitta i min famn så länge!
Måtte alla dessa positiva tankar och känslor stanna kvar i mig när verkligheten knackar på dörren i morgon eftermiddag då resten av vår grymma familj kommer hem igen!
 
Tänk att 2 kg kan se stort ut! Det gör det när man jämför med 1,4 kg...
 
I pappas famn
 
En joint på det, Nelly!
 
Måste ju utmana dagisfröknarna lite, genom likadana kläder...!
 
Fina presenter och goda grattiskort
 
Varsin tårta. Resterna kalasade mina kollegor på!
 
Snyggaste pjucksen var present från mormor och morfar
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0