Jorå så att...

Nu är jag ganska så nöjd!
Klockan är kvart i åtta på fredag morgon och jag sitter på bussen till jobbet!
Per är i Danmark och jag har kick off med jobbet ikväll vilket innebär en hel del logistik.
Bilen måste lämnas hemma så att Pernilla kan hämta de små på dagis. Sen hämtar mormor Linn som sover i Åsa inatt. Nelly går hem med en kompis där Per hämtar henne senare i eftermiddag.

Efter en natt med en massa uppvak är jag svintrött. Men jag lyckades lämna tre barn på dagis strax före halv åtta, utan minsta stress! Missade att borsta Nellys tänder i övrigt hanns alla moment med.

Första gången det var jag som följde till dagis. Men inga tårar, bara skratt! Och jag hann med en tidigare buss än jag trodde, de går varje kvart, fantastiskt!

Frukostmackor, lunch, klädombyte och smink har jag med till jobbet. Nu är det jobb till klockan tre som gäller, sen är det party!


Kommentarer
Postat av: Ankan

Grym planering morsan, jäkla tur alla var friska idag då! :-)

Vi ses på söndag, då ska jag också vara frisk! Ha så skoj ikväll!

2013-09-13 @ 11:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0