Love you! And party!

Klockan är två och det är alltför lite natt kvar innan ny dag. Men det ringer sådär gött i öronen, det där ljudet som kommer efter att man varit på lokal där det spelas hög musik. Ikväll var det Lounge. Först mässa på Eriksberg sen vidare till Lounge. Captech alltså. Tar risken att låta indoktrinerad, men vilket grymt företag jag har turen att jobba på!

Men vad gör jag när jag åkt hem före "alla andra" och kommit till sängs
vid två-rycket? Kollar lite foton och filmer på kidsen såklart! Kidsen som jag varken tänkt på eller saknat under kvällen, men som är hörnstenarna i mitt universum.

Nellys tur att sova hos mormor och morfar. Fre-sön. Ser fram emot att få vara med henne på sön eftermiddag. Efter en lördagskväll med tjejerna på stan. Och imorgon är det lön! Men NU är det nattinatt..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0