Eh..?

Kom just hem efter ett låååångt pass, inte på gymmet utan his frissan. Julia sov hos majmoj, Linn sov i sin säng och Pernilla höll på att läsa saga för Nelly. Jag tog över och helt apropå ingenting frågade Nelly "Hur blir det mörkt ute?", jag svarade "Det blir mörkt när solen går ner". "Men hur kan solen GÅ ner?" "Eh...alltså, jorden, som vi bor på, snurrar runt solen, eh tror jag...
Härom dagen sa hon helt plötsligt "Mamma, hur kan benen sitta fast i rumpan, utan att det känns?! Utan att det gör ont?". Snacka om att det rör sig därinne! Tänk vad mycket vi "vuxna" inte regerar över, som för barn ter sig helt makalöst. 
 
Makalöst är det också hur olik jag är Olivia Palermo, trots att min frisör klipper mig i precis samma frisyr som hon har!

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Haha gud vad roligt! Ja, vad tusan svarar man på en dån fråga?!! Lättaste svaret kanske är...fråga din pappa!

2013-10-12 @ 13:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0