Personlig men privat.

Jag kan förstå att någon tycker min blogg är falsk och försöker visa upp en fasad, om denne någon väntat sig att den skulle redogöra för alla bitar av mitt liv. Det var dock inte tanken med bloggen. Tanken var nog mest att låta den som vill, glänta på dörren till min vardag med ungar högt och lågt.
 
Det jag skriver har hänt, har hänt, och det jag skriver att jag känner och tycker är givetvis 100 % sant, däremot kan det ju finnas mer som har hänt, och andra känslor som får plats i skallen samtidigt, som jag inte nämner. 
Men jag är inte road av att skriva om alla bitarna av mitt liv.
jag tycker inte att bloggen är patetisk, och om någon annan tycker det är det ju enkelt löst; det är bara att sluta läsa :)
 
För övrigt är jag fortfarande sämst på att läsa bloggar, och även som synes ganska kass på att uppdatera min egen. Men den finns i alla fall! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Lojsan

Din blogg är långt ifrån patetisk! Den är ärlig, romig och underbar! Den som tycker det kan direkt sluta läsa och aldrig mer gå in igen! Nä fy vad orättvist av ngn att säga ngt sånt!

Svar: Puss!
Lotti Hed

2013-05-25 @ 09:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0