Det är mycket kärlek och vår i luften nu..!

Ojojoj vilket magiskt dygn det var i Stockholm i helgen!
Bruce-konserten var...ja jag måste säga magisk igen, det var liksom inte klokt vad bra det var! Grymt också att få ensamtid med Brynellan, innan brorsan hakade på, och sen den lilla bonusen att jag på flygplatsen sprang på Rickard (som jag inte träffat sedan Bruce-konserten i Göteborg i somras!) och fick umgås med honom och de andra sköna grabbsen hela kvällen.
 
Idag har vi kastat ut spjälsängarna (ur våra liv för gott!) och skapat någon slags dubbelsäng åt småkidsen efter ett besök på IKEA i förmiddags. Per blir alltid kallsvettig när jag vill åka dit så det händer inte så ofta, men han klarade det bra, det var mer eller mindre folktomt dessutom! 
 
Det är bara en massa sköjiga grejer denna veckan, innan jag drar till France på torsdag för en romantisk weekend med min kära Lojsan!
 
Jag tror även att trädgården ska grävas upp, för att dräneras. Eller blir det nästa vecka, kanske..? Jejeje, jag måste riva fram bikini och solkräm, för det ser ut att bli 22 grader och sol längs rivieran till helgen, jag tackar och bockar!
 
Bruce du är nästan bäst! Näst Lundell är du bäst!
 
    Vårt lilla trädäck på 130 m2 är numera ett minne blott, liksom uterummet. Kvar finns ett stort hål, som Nelly tyckte vi skulle fylla med is, så att vi kunde åka skridskor...
 
 
Förra helgen hade vi en mycket trivsam tjejkväll med finbesök från Schweiz minsann. Några saknas på bilden, hoppas ni som är med inte misstycker att hamna här... Har som regel att inte lägga upp foton på polare... Gott var det, och bra var han den där Schulman! 
 
Förra helgen hanns det även med ett besök till mormor och morfar i Åsa. Länge leve livet på landet!
 
Dessa ungar tröttnar aldrig på att gunga!
 
Syskonkärlek!
 
Sov gott! Hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0