Titta åt höger, åt vänster och åt höger igen...

Snart har min lilla blogg ettårsjubileum och just nu är jag sämre än någonsin på att uppdatera den.
"Snälla flickor skriver dagbok, vi andra hinner inte" hette det när jag var ung.

Nu är det ju inte riktigt så att mitt liv är så galet och spännande att jag inte hinner skriva en rad eller två.
Fast det är verkligen galet fullt upp. Men det är bra ändå! Verkligen bra! Jag vet inte var jag ska börja så jag struntar i det ikväll. Istället avslutar jag detta inlägg med en bild på tre rådjur som vet att känna lugnet!
De ligger och vilar, och ser sig omkring. Varken mer eller mindre. De diggar vår tomt som den är i detta nu och det är dem fullständigt likgiltigt hur vi ska ro i land megaprojektet Trädgården; vilken sten ska vi välja till nya uteplatsen, hinner vi få 140 m2 sten i tid?, kan stenläggningsfirman matchas med jordleveransen och senare rulla ut gräs-firman så att vi har uteplats och trädgård innan sommaren är slut? Vad ska vi ha för belysning runt/på uteplatsen? Och vad i h-e kommer "kalaset" landa på i cash?
Go'natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0