Med önskan om en mysig Alla hjärtans dag!

Nelly älskar just nu att leka bebis, vilket i praktiken innebär ombytta roller. Jag är bebis och hon är mamma.
 
För en liten stund sedan skulle jag lägga mig i hennes säng. "Ikväll ska mamma och pappa på resrang, vi ska bara gifta oss lite och sen kommer vi hem. Du kanske sover när vi kommer, men jag tittar till dig i alla fall!" Det där första, med att mamma och pappa ska på restaurang, var precis vad jag sa till henne i bilen hem från dagis.
 
Den här Alla hjärtans har börjat bra och kommer sluta ännu bättre, dock inte med ett giftermål (vad jag vet!)!
När jag kört Nelly till dagis imorse, fortsatte Julia, Linn och jag in till stan för att gå på öppna förskolan för tvillingar i Linné! Det är det grymma facebook-forumet jag är med i som anordnar detta varannan torsdag och det var så kul att äntligen få se ett par ansikten i verkliga livet! Två riktigt trevliga mammor med tvillingar i Julia och Linns ålder, visade sig bo i Askim respektive Skintebo, dvs. nästgårds! 
 
Ungarna sov i bilen sen fick de följa med och hämta Nelly på dagis. Helt galet, till hösten ska de alla tre rusa omkring och leka på Cassiopeja hela dagarna! De kommer älska det :)
 
När vi kom hem hade Pernilla, som började ovanligt sent idag, med sig tulpaner dagen till ära! Och ikväll ska som sagt Per och jag ut och äta, fine dining minsann på Swedish Taste, en julklapp han fick av mig för två år sedan..! 
 
Imorgon är Pernilla ledig och Nelly hemma från dagis så då är det upp till bevis! Sent i säng ikväll, vakna ett gäng gånger under natten och sen hela härliga fredagen själv med mina små hjärtan..! Men det är först imorgon det!
 
En överraskning till Per, tänkt till idag, men hittad och förtärd i förväg!
 
Gulligt hushållspapper!
 
En kram i hallen är aldrig fel!
 
Trötta tjejer efter dagens utflykt in till stan och mötet med flera andra tvillingpar!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0