En halv gris

Efter en snabb titt i kylskåpet tänker jag att det nog får bli bacon till middag. Jag (eftersom Per är borta) får väl rafsa ihop lite färsk pasta, purjo, svamp, lök och tomat, kanske. Och bacon.
Sedan när barnen har somnat ska jag glassa till det rejält och fortsätta gå igenom foton och bestämma vilka som ska framkallas. Till Linns album, till Julias och till Nellys.

Jag ligger ett år efter, blir lite smått matt av tanken, men jag märker ju hur alla tre älskar att titta på foton. På väggen, i album, i datorn, på telefonen... Så jag bestämmer mig för att det är mödan värt.

Men nu när jag har den vansinnigt goda saltlakritssåsen som stelnar och smakar som sommarens lakritspuck, kommer det gå hur smidigt som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0