Dunk dunk

Ok nu har jag hjärtklappning big time. Kastade nog i mig den senaste dosen (två Alvedon, två Ipren och en Tramadol morfintablett) liiite snabbt inpå dosen innan... Ska tillbaka till tandläkaren imorgon. Hon får göra/ge mig vad hon vill, bara jag slipper detta.

Annars är det bra! Har lillebror på besök, han och hans guddotter bondar så fint så!
I eftermiddags vilade jag en stund då Daniel och Pernilla lekte med barnen på första våningen. Men trots stängd dörr två våningar upp, vaknade jag av ett hysteriskt gallskrikande som inte avtog. Det var min förstfödda som var vansinnig.

När hon hade lugnat ner sig uppe hos mig, sa jag att hon skulle be Pernilla om ursäkt när vi kom ner.
Hon sa, viskande lågt och charmigt leende "Det var inte meningen att skrika sådär!"!
Nä, det är ju sånt som bara kommer, eh?! Pernilla var snabb på att godta ursäkten och undrade om hon kunde på en kram. Ett snabbt och bestämt "nej" blev svaret. "Men du kan få en puss!" Och så var Nelly sitt vanliga, solskensaktiga jag igen! Dagens konflikthanteringslektion ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0