Antiklimax? Minst sagt! Morr!

Barnen sover. Jag har ätit, packat väska inför morgondagens öppna förskolan där det vankas vinterfest (vilket innebär att man får ta med sig ett gosedjur, och att det är extra festlig fika!), lagt fram kläder till barnen och mig, och öppnar frysen. Här ska frossas i laktitssås! Nehepp, det skulle det visst inte.
 
För NÅGON (inte jag, mycket knäppt gör jag, men lämnar en glassbunke i nedan skick, aldrig!) har gjort något näst intill oförlåtligt. Läskat mig med en livlina, och sedan skrattande klippt av den framför ögonen på mig. Bildligt talat! OCh jag som så sent som i eftermiddags slängde det ekologiska godiset eftersom det inte var gott. Det hade behövts nu. Suck. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0