Nelly älskar, jag älskar, alla älskar! Eller "Alla bada!" som Julia glatt upprepar 40 gånger på klockren göteborska

Jag älskar dessa snusförnuftiga uttalanden man får från 3-4-åringar!
Imorse gastade Nelly hysteriskt när hennes småsystrar gick utanför hennes rum; inte nog med att de inte fick komma in i hennes rum (som hon älskar, sa hon igår! Förra veckan däremot skulle hon apsoluuut ha det nya barnrummet), de fick inte ens ta i handtaget till hennes rum. Jag suckade och stönade och fick lockat med mig Julia och Linn ner till mellanvåningen. Efter ungefär en minut ropade Nelly ner till oss att barnen FÅR leka i hennes rum, nu!
"Det var verkligen snällt av dig, Nelly!" svarade jag, glad över att raseriutbrottet ebbade ut så snabbt.
"Äh, det var så lite så!" 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0