Morr!

Klockan är kvart i fyra på morgonen och jag har vaknat av ett jäkla liv. Någon har fest och maxar volymen. Och inte bara det, varje låt avbryts efter ett par sekunder för en ny. Frank Sinatra varvas med house-dunk.

Kvart i fyra på sömniga Mollösund! Självklart drar jag på mig jeansen och ger mig ut. "Stäng av för h-e annars ringer jag polisen" är en fras som maler i skallen. Tills jag inser att asen som har fest befinner sig i en fet sjöbod på Mollön, rätt över sundet. Jahapp. Bara att gå in och försöka sova och innerligt hoppas att barnen inte vaknar i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen dom festerna....kul var det!!!

Svar: OM det var!
Lotti Hed

2013-08-18 @ 20:19:13
Postat av: Lotta

Sager bara Rhodos -97.... Det var tider det:)

Svar: 16 år sen... My oh my! Redan efter första kvällen fick vi lämna ifrån oss stereon...! DET får inte upprepas denna gång!
Lotti Hed

2013-08-21 @ 14:23:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0