Det känns inte som ett år sedan

Som jag stod lutad ut genom fönstret i sovrummet och blickade ut över trädgården och ängarna runt omkring.

Då såg jag ett stort, fult uterumstak och en sunkig gräsmatta, nu en fin gräsmatta, en stenbelagd uteplats, och början på ett vagn/cykel/redskapsförråd.

Det känns som om sommaren är slut! Och om det blir badväder igen, att det skulle vara en bonus.

Nelly har börjat på dagis igen och nästa vecka börjar inskolningen för Julia och Linn. Om en månad fyller de två år! Hur fort har inte det gått då, sedan de fyllde ett? Det var året fram till ettårsdagen som inte gick lika fort...

Nu ser det ut som att det ska regna i morgon, min tanke var att köra Nelly till dagis och sedan ta med de små till Noaks Ark i Onsala, som ska vara så bra. Barnen har visserligen fått nya regnkläder och stövlar idag, men vi får se hur det blir.

Sommaren har varit bra!
Kanske kommer en liten summering vid tillfälle, jag vill inte att bloggen ska dö men jag har så svårt att hinna/orka/prioritera att sätta mig ner och ta det lugnt och liksom inte "utföra" något.
Well well, nu är det go'natt!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0