Tiden flyger

Nelly och jag var på Frölunda Torg efter dagis idag.
Ännu bättre än den lilla "inomhuslekplatsen" hon härjade på sist, är leksaksaffären! Där finns en liten liten karusell, flera lekstugor, en med två våningar, och en rutchkana! 
Medan N sprang upp och ner, och öppnade och stängde fönsterluckorna på övervåningen på den plastiga plastlekstugan (med prislapp 6000 spänn), stod jag i kön till kassan och funderade på vad jag skulle låtsas vara intresserad av att fråga om för att kunna med att hänga där och leka. En sådan där stor "studsboll" man sitter på, med två horn man håller i, och studsar runt! Det skulle ju vara något för N, och snart de små! Var de inte ganska heta när vi var små?
 
Nu gick de inte att få tag på. Men det gör inget. Det är tre månader kvar till Nellans födelsedag. (Men man skulle kunna tro att den var idag. Hon fick en liten bärbar dvd idag som jag beställt på nätet. Trött på att hon skall titta på film på min dator, köpte jag en billig variant med 7" skärm. Så söt så!)
 
Tre månader kvar till nästa barnkalas. Men igår först fattade jag att det bara är tre veckor kvar till tjejhelg i London! Trodde det var typ två månader kvar ;)
"Helg" för min del innebär 5 hela dygn, 4 nätter, borta från familjen! My god! Jag måste lösa barnvakter NUUU! 
Eller imorgon. Nu måste jag sova. Och förbereda mig mentalt på att Renato kommer försöka ta livet av mig imorgon igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0