Prêt-à-Portea

Hurra!
I flera år, sedan jag råkade se ett reportage på tv, har jag velat dricka afternoon tea på The Berkeley i London. Lotta och jag försökte få ett bord där till tjejhelgen, men ett bord för sex personer en lördageftermiddag var helkört.
Men!
Jag kommer ju en dag tidigare än de andra bruttorna, på onsdagen, och det visade sig nu att ett bord för två gick att ordna på torsdagen!
Porslinet är coola Paul Smith (jag har velat köpa ett stort randigt fat till Per som är Paul Smith-freak, men förutom att det kostar multum är det omöjligt att få tag på, åtminstone i Europa) men grejen är att bakverken och kakorna är inspirerade av heta designers och deras senaste kreationer. Så här skall mumsas Louboutin-pjucks och Gucci-väskor!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Vi kommer ju på torsdag förmiddag men vi kollar gärna på genom fönstret... skoja bara, vi hittar på nåt annat så länge. Afternoon wine kanske:) synd att det inte fanns bord åt alla!

2012-09-25 @ 21:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0