Känn dig besegrad

Sportlunch!
Chokladchokladkex (som jag tycker den skall heta) blev snabbt en ny favorit!

Känns ytterst begåvat att slita hund på People's Training och sedan äta choklad titt som tätt. Skulle inte sockersuget försvinna, Renato?


Börjar se väldigt mycket fram emot tjejhelgen i London! Dels börjar ett finfint upplägg ta form genom bokade bord på diverse schyssta vattenhål, dels har jag blivit erbjuden hjälp med kidsen och inser att pusslet kommer att kunna läggas till sista biten utan att någon stryker med!

Å så lyxigt att få resa helt själv!
Jag har redan börjat tänka på vad jag skall läsa på flygplatsen, och i flygplanet! Skall jag ta ett gäng magasin som ligger olästa och få koll på höstens trender och läsa artiklar om intressanta människor och dylikt? Eller skall jag ta med den senaste bokleveransen från Adlibris och bli expert på barn, mat och relationer? Skall jag ta ett glas rött vin, eller ett glas vitt, i vänthallen på Säve?!
Frågorna är många men svaret ett: Ja!



Kommentarer
Postat av: Lojsan

Låter som ni har en underbar helg framför er! Men låter ju som flygresan till london typ tar 10timmar med tanke på alla de tidningar o böcker du skall läsa;)

Svar: Jag läser fort! Och fortare och fortare ju fler glas vin som kommer fram ;)
Lotti Hed

2012-09-15 @ 17:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0