Imorgon ääääär en annan dag....

Jag måste sova!
Klockan är 23, och jag är trött. Har knappt sovit en hel natt på... ett år!
På ett år har jag haft sex barnfria nätter. Av de sex har fyra innehållit fest och resulterat i ca tre timmars sömn per natt. Jag hade en lugn natt för ett par månader sedan när vi införde 5 minuters-metoden då jag sov där nere. Och i somras hade jag en natt ensam hemma då övriga familjen var på Mollösund. Den sistnämna var magisk! Gud vad jag sov.
Jejeje, slut på gnällandet, jag måste sova men jag drar mig för att släcka. Imorgon skall jag träna första PT-passet, och jag bävar inför detta. Faktiskt. 
Men nu har jag varit inne hos barnen två gånger och lyssnat på dem, rättat till dem och rättat till deras täcken, kollat så att de inte är för varma eller för kalla. Och nu dör min dator om 8 minuter, så nu är denna söndagskväll slut! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0