Grattis på 1-årsdagen, Emma och David! Och tack för hjälpen, typ ;)

För ett år sedan var jag på ett mycket roligt bröllop; Emma Hermansson blev fru Hultvall! Jag misstänker att denna trevlig kväll satte fart på saker och ting...
På festen var Natalie, som hade due date bara fyra dagar senare! Hon var tjock om magen. Men jag var lika tjock jag, om inte tjockare. Jag var i vecka 33. Minns att jag var så imponerad av att hon gick på bröllop så nära inpå förväntad förlossning. Tänk om jag vetat att jag, precis ett dygn senare, skulle ligga på Östra och uppleva ett akut kejsarsnitt!

Anledningen till dagens nära döden-upplevelse!

Kommentarer
Postat av: Ankan

Ett år imorgon! Herre. Min. Gud. Vad fort det har gått!

2012-09-10 @ 22:09:55
Postat av: Lojsan

Hehe ja helt sjukt! Du stod tom på stolen ett tag...inget går att stoppa fröken hed fr ett party:). Stort grattis till fru o man hultvall idag o julia o linn imorgon:)

Kram på er!

Svar: Som sagt, det var ett bra party!
Lotti Hed

2012-09-10 @ 23:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0