Barn, bullar och... skönhetsprodukter

Idag har varit en riktigt härlig dag med barn högt och lågt!
Jag tog med tjejerna till öppna förskolan, där var bara vi och två mammor till med två barn var (samt fyra(!) "personalare"), så det var lugnt och skönt. Efter sångstunden fick Nelly och de andra stora barnen följa med "fröknarna" ut och plantera lökar. Sedan fick de varsitt inplastat diplom/intyg på detta. Barnen blev bra förtjusta när fröken sa respektive barns namn, och räckte över respektive diplom! 
 
Linn och Julia blev ganska snabbt varma i kläderna och inte lika gråtiga och mammiga som vid tidigare besök. Kanske börjar de känna igen sig? Alla tre slocknade i bilen hem och vaknade i Kullavik, hemma hos Nellys jämngamla kompis Alva! Där lekte vi sedan hela eftermiddagen, så mysigt så! Och det bjöds på fantastiskt goda bullar från Nyberg Steinbrenner :)
 
Först vid middagen hemma fick jag ro att öppna paketet som kommit med posten. Den lilla ögonkrämen från Balance Me skall tydligen trolla bort mörka ringar under ögonen så jag smetade på för kung och fosterland. Imorgon kommer jag nog inte känna igen mig själv. Nyslingad sedan mitt 4-timmarsbesök på Infinum igår, (och med MITTbena för första gången "Wow vad du passar i det!") och så vips! Inga mörka ringar under ögonen! Hm, varför kom jag att tänka på "Kejsarens nya kläder", helt plötsligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0