Mina vänner, I löööve you!

Kärleken kommer och går (alltså den kärleken som är gjord av choklad!), men vänskap består.
Jag har haft två helger i rad som gått i vänskapens tecken, först med gymnasietjejerna i London förra veckan, och i lördags med några andra av mina bästa vänner. 
 
Det var ingen höjdare att efter en natt med mycket lite sömn lämna tre gråtande barn i lördagseftermiddags och köra till Jönköping i regn, regn och mera regn.
Men tack och lov att jag gjorde det. 
30-årsfesten du bjöd på i lördags Karin... Jag är mållös! Jag försöker formulera känslorna men det går sådär. Nog för att det heter att gästerna gör festen, men den inramningen du bjuckade på var fenomenal. Och om gästerna gör en bra fest, betyder det ju att gästerna är roliga, generösa, och en massa annat positivt, vilket säger en hel del om värdinnan som har dem i sitt liv! Bra skit! 
(Och så fick jag bugga också! Hur mycket som helst! Som jag älskar att bugga!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0