Fem dagar i London är slut!

Nu blir det till att byta livet på hotell mitt i London med shopping, restauranger, afternoon tea, barer, nattklubbar och inte minst gött tjejsnack, mot livet på landet med en sprallig unge som mest av allt i livet vill leka häst och hennes två småsystrar som håller på att lära sig gå och allt i vardagen som syftar till att de ska ha det så bra som möjligt!

Pers mat slår vilken restaurang som helst, men den gudomliga förrätten på Paramount i lördagskväll, foie gras med blodapelsin, är värd en resa till London, helt seriöst!

Gött tjejsnack byts ut mot lika givande (ja faktiskt) samtal om livet med Nelly, och givetvis dito med hennes pappa. Samtalen med Linn och Julia innehåller också en massa viktiga funderingar, det är bara det att jag inte förstår riktigt alla "ord"...

Men kärleken i deras kramar förstår
jag, den är svindlande gränslös och jag ser verkligen fram emot att träffas av amors pilar, det gör inget om det redan blir inatt! (Fast helst först imorgon bitti!)

Det har varit en grymt kul helg med fem grymma vänner. Det är en ynnest att trots detta inte känna något annat än förväntan inför att byta ut the big five mot min familj, en annan big five om man räknar med Pernilla vilket känns helt logiskt att göra!

(Och sedan råkar det ju vara så att det redan till helgen vankas party och häng med ett annat underbart kompisgäng! 30-årsdojja i Jönköping, det skall bli skoj!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0