Dagens bedrift!

Dagens bedrift är INTE att jag bara åt en halv 100 grammare Karl Fazer-choklad, för jag hade ätit den andra halvan igår. Bland annat. 
Skiter i träning och lchf till 100 % nu, orkar inte ens köra mina sista pass i paketet jag köpte. Jag som var sååååå bra på att lyfta skivstång ;)
Jeje, får försöka veva igång motivationen "sen"...!
 
Men första dagen av en veckas semester (Pernillas semester), känner jag att jag MÅSTE skruva ihop IKEA Trofast som jag skickade Per att köpa igår, då hemmet svämmar över av leksaker. Ensam med Linn och Julia, som är så galet mammiga och på mig just nu. Hade de kunnat, tror jag de krupit innanför skinnet mitt, så nära vill de vara. 
 
Men är den inte ihopskruvad och numera fylld till brädden med gosedjur, böcker, teservisattiraljer, bilar och allt där emellan, så säg! Och så har jag strukit! Påslakan, örngott och spjälskydd till spjälsäng, två av allt, som en tjej kommer och hämtar imorgon, efter att ha sett min annons på Blocket! Hahaha, det finns folk till allt! (och då menar jag inte tjejen som köper bättre begagnade sängkläder; stå och stryka en grej i 20 min som man säljer för 50 spänn, hur värderar man sin tid då?!)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0