Aj min kropp!

Jag och min stora käft.
Förra veckan frågade fröken på dagis mig om inte jag också har ont i ryggen. "Haha, nej inte än", skämtade jag. Och så sa jag till Per att jag minsann inte varit sjuk mer än en enda dag (och en kräkkväll i Thailand i vintras) sedan Nelly kom för snart tre år sedan. Jahapp. Nu sitter jag här med ryggont, elakartad rethosta som river sönder bröstet och får det att kännas som om revbenen knäckts, ont i halsen och ont i ena örat... Och så synbortfall på det, sådär så att man bara ser två fingrar, eller halva ansiktet om man tittar sig i spegeln.
Tur att vädret är så härligt...not!
 
Men helt underbart att vi bokade en resa förra veckan. Två veckor till Gran Kanaria i januari, ha! Regna och storma på, bara! Man vill ju så gärna säga till Nelly att vi skall åka och hälsa på Lollo och Bernie "snart", men då tror hon att vi skall åka imorgon, så vi måste ju vänta till typ dagen innan.
För övrigt är jag sugen på jul nu.
(Och så kan jag inte låta bli att tänka på Tele2-fårets lilla lamm Frances när jag förstod att familjen Schulman skall döpa sin nya bebis till det...)

Kommentarer
Postat av: Karro

Bli frisk nu, saknar dina blogginlägg...;-) Kram

2012-11-01 @ 17:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0