Mina tankar går till dig och din familj, S...

Det var kul att vara med på dagis idag! De stora barnen var på utflykt, och på förmiddagen var det jag och en fröken på 9 barn, sen kom det en fröken till, till lunch. Det gick jättebra, jag gör gärna om det! Jag lärde mig en hel del, bland annat att min dotter glatt mumsar i sig potatis, vilket hon totalvägrat sedan dag ett hemma! 
 
Nu är jag väldigt nedstämd då jag fått reda på att en gymnasiepolare förlorat sin lilla 7-åriga dotter inatt. Jag får fysiskt ont i hela kroppen när jag försöker tvinga mig till att tänka på hur det skulle vara att förlora ett barn. Jag tycker så fruktansvärt synd om mamman och pappan och givetvis alla andra som älskar denna lilla flicka. 
Vad orättvist att jag bara kan resa mig upp ur sängen i detta nu, och gå in och krama och pussa mina tre prinsessor, medan hon... Nej det är för hemskt att tänka vidare på hur hon har det nu...
 
Jag passar på att visa lite syskonkärlek som jag råkade fånga härom dagen. Linn och Nelly leker, skrattar och pratar i mun på varandra, innan de plötsligt böjer sig mot varandra och kramas mitt i leken. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0