Jag ä' int bitter...

Lögn.
Jag är vansinnigt bitter. 39 graders feber igen, helt kraftlös och det här med att vara sjuk gör mig deppig! Efter tre veckor mår jag uselt.

Då kan man ju undra varför jag bloggar. För att jag har chansen att sova (Nelly har hämtats av mormor, kommer tillbaka imorgon, och Per ansvarar för Linn och Julias efter lunchen-vila) men jag kan inte somna!!

Masade mig ner och hämtade 200 g Karl Fazer som Annika köpte igår. Kanske är choklad minst lika effektivt som slemlösande tabletter, hostmedecin, Alvedon...?

Ingen Ladies night för min del ikväll.
F-n.


Kommentarer
Postat av: Ankan

Stackare! Krya krya!

Svar: Tack! Rocka fett..!
Lotti Hed

2012-11-17 @ 14:33:22
Postat av: Delli

Fin blogg Lottie!! Å krya på dig din stackare :(, kram!

Svar: Tackar tackar!
Lotti Hed

2012-11-17 @ 23:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0