Win-win

Jorå, så att..!
Jag slapp tvätta håret eftersom Per så smart kom på att jag kunde ju maila honom kläderna jag sett på rean, och så kunde han köpa dem på vägen hem. Bland annat den här lilla raringen fick följa med honom hem. Där blev jag en vinnare! Sen visade det ju sig att han givetvis var bortbjuden på matchen (varför har vi tjejer aldrig uppstyrda fotbollskvällar?), jag sa vassegod å gå, då blev han en vinnare.

Men innan han gick fick jag grillat till middag, så nu är jag en mätt och glad vinnare som har tjejkväll med tre tjejer som sover så sött. Synd att Polly rocks var slut på ICA, bara... Jag ska maila Polly och be dem sälja påsar med bara de svarta i.



Idag har jag lekt häst med N nåt helt galet mycket, det är det bästa hon vet just nu. Hur skall man kunna motstå när hon lägger huvudet på sned och säger "Vill du leka häst med mig?"? Jaaa! Jag vill jättegärna krypa omkring på alla fyra och få ont i knäna medan skärpet, f-låt grimskafset, stryper mig sådär härligt.
Som tur är får man tydliga instruktioner, såsom "Bajsa!", "Kissa!", "Res dig upp hästen!" "Spring fortare!" Idag hette jag tydligen "Metallica", alltid nåt!
Men sen tröttnade jag och föreslog att vi skulle leka apa istället! Det fångade intresset! Vi sprang omkring och slängde med armarna fram och tillbaka, skrek och kliade oss under hakan och under armarna som apor gör! När P kom hem, lekte han att N var en ko (!) och hon såg rätt frågande, men road ut, när han mjölkade henne!

Helt otroligt förresten vad Kim Källström är lik Björn Gustafsson...



Kommentarer
Postat av: Ankan

Jag skrattar så jag gråter! Du skriver otroligt underhållande, skriv MER! :-)

2012-06-16 @ 14:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0