Visby here we come!

Nu sitter tjejligan i taxibussen på väg till Säve genom sommarregnet.
Nelly och jag började prata om efternamn och hon hade lite svårt att köpa att pappa heter Lundberg och jag Hed. Att hon heter Lundberg är inga konstigheter, men när jag sa att även pappa heter det, la hon huvudet på sned, rynkade ögonbrynen och sa: "Är du helt säker på det? Helt säker?" 
 
Ja, jag är faktiskt helt säker på det! Blev om inte annat varse under helgen då de brittiska tjejerna inte kunde FÖRSTÅ att Per inte friat till mig! Som någon slags övertalningsattack berättade de alldeles för detaljerat om när deras män friat, men då blev P extremt kissenödig flera gånger! 
 
Nu tjatar N om att hon vill ha glass till lunch på flygplatsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0