Vad skönt...

...att jag bara oroar mig i onödan!
Imorse var jag tvungen att gå upp en våning till Julia, och ropade ner för trappan till Nelly som var i lekhagen med Linn. Det var lite väl tyst...
-Vad gör ni, Nelly?
-Jag bär inte Linn!

En minut senare.
-Nelly, vad gör du?
-Jag sitter inte på Linn!

När Pernilla kom, berättade hon vad N sagt till henne igår när hon bad henne sluta med något.
"Passa dig, din skitunge!" Okej, dags att lägga undan Madicken-filmen IGEN!

Jag har varit och hälsat på kollegorna ett par timmar, mycket trevligt! Hade givetvis med mig fika från Nordgårdens, börjar bli lite pinsamt att åka dit ett par dagar i veckan. Men vad skall jag göra? Det är ju där de av smör drypande bullarna finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0