Teknikens under

Såja, nu funkar min lilla blogg igen!
Jag har betalt för ett sk. PRO-paket, för jag vill inte ha reklam på min blogg. Men det var först när jag mailade kundtjänst för fjärde gången (då "rätt" irriterad) som reklamen äntligen försvann. Tyvärr försvann samtidigt hela bloggen..! Men nu har den återuppstått, sittande på allsmäktig Gud faders... Nä just det ja, midsommar är ju faktiskt HELT okristligt, halleluja! 
 
För första gången sedan 2005 skall jag inte rodda midsommarfirande, utan istället ha den första barnfria helgen sedan L & J kom..! Det känns helt overkligt att det är midsommarafton imorgon, och att den skall spenderas i en bil (förvisso min nya bil, en 7-sitsig!!) upp till Sthlm. Men det skall bli grymt kul att få vara med på Narmins bröllop i dagarna två! 
 
Nu håller jag på och packar helt frenetiskt; det skall packas för Julias helg hos Pernilla, för hela familjen på Gotland direkt efter midsommar, och för min egen del för bröllop. Till lunch har jag ätit 5 rabarber/äpplekakor från, ja det behöver jag ju inte nämna, så jag är svimfärdig av hunger. 
 
Vi har haft en asskön arkitekt här i fm som skissar på en finfin utbyggnad av huset..! Att göra om master bedroom till två, på tredje våningen, var så enkelt att det inte behövdes skissas på, tydligen. Men en stor terrass från andra våningen, över två nya sovrum, och nytt uterum på första våningen, däremot..! Å så en pool utanför det... Måste köpa triss, f'låt Sverigelotter, jag vill ha en terrass ut från köket/teverummet NU! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ankan

Med Sverigelotter så är det så gott som "klart och betalt" ! Glad midsommar på er! Kram

2012-06-21 @ 16:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0