Mitt första blogginlägg!

Precis som min goda vän, hon numera en erfaren bloggare, kände jag att jag blev väl aktiv på Facebook.
Tanken slog mig allt oftare att foton på mina barn och tokigheter som Nelly kläcker titt som tätt, kanske inte är så überintressant för en sisådär 80 % av mina facebook-polare. 

Men, en och annan vän som bor långt borta kanske tycker det är lite småkul att, på tryggt avstånd, kunna glänta på dörren till vår stökiga vardag med ungar högt och lågt, och på så sätt sakna oss lite lite mindre hehe ;)

Jag har ju varit hyfsat oförstående till hur man kan ha tid att såväl läsa bloggar som att själv blogga, men som en annan god vän sa "alla har ju inte tre barn under två år att ta hand om"... Och nu är det så fiffigt att alla barnen snällt sover vid 19-20, och sedan en vecka sover även Linn och Julia hela natten, så nu har jag tid och ork att träda in i den moderna tidsåldern! (Tack för det, 5-minutersmetoden!)






Kommentarer
Postat av: Den erfarna bloggaren

Åh vad roligt, välkommen!!! Ser verkligen fram emot att följa dessa lustigheter och ta del av dina klokskaper! Stort lycka till!

2012-06-11 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0