Logistik, ständigt denna logistik!

 Nu tror jag att det mesta är packat...och fixat...
Mamma har flyttat in och imorgon kommer pappa, de bor i huset med N och L. Mamma hade med fina kransar till tjejerna! De skall visst fira på Tjolöholm.
 
J lämnar vi av hos Pernilla i stan imorgon bitti på väg till Sthlm. De åker till Pernillas kompisar i Vänersborg.
 
Jag har inte hunnit ägna en tanke åt att jag inte skall vara med L och J deras första midsommar, eller överhuvudtaget att jag kommer vara ifrån dem i tre dagar. Det skall bli spännande att höra hur bebisarna beter sig, de har ju aldrig varit ifrån varandra heller innan!
 
Idag var N och jag på 2,5-årskontroll på BVC. Helt OVERKLIGT att jag har en dotter som är 2,5 år! Det går ruggigt fort nu, jag vill att tiden skall stanna! Bebisarna är också så himla goa nu, skrattar och flirtar och håller på att upptäcka världen, de börjar bli stora men är fortfarande bebisar med typiska da-da-ljud och små korta armar som kramar om en hårt!
 
Imorgon bär det av till Grand Hotel i Saltsjöbaden, innan det blir partaj på Josefinas på Djurgården.
Bröllopet och festen är på Grand, det ska bli fint (det där lät som Knugen) att vingla upp till rummet betydligt senare än jag lagt mig på...länge!
 
På sön kväll tar P färjan till rosornas ö, och vi tjejer flyger mån morgon. Sen blir det en mysig vecka där tillsammans med ett gäng som aldrig varit på ön (Pers syster med familj, hans bror med fru, och så Pernilla)! Det får allt bli en ordentlig murtur, bland mycket annat!
 
 
Nelly provar sin egen, och Linns krans!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0