I'm bad, I'm bad...

När N är på dagis, passar jag på att slänga alternativt städa bort sånt jag bara inte orkar med! Sånt jag bara inte orkar med kan t.e.x. vara lera... Eller tuschpennor... eller pussel... eller klistermärken...Helt enkelt sånt man bör leka med under ordnade former, dvs när jag övervakar! Annars blir det spår överallt, mer eller mindre harmlösa.

Mindre harmlösa får nog de små små klistermärkena räknas som. Under helgen har ett antal sådana oförklarligt hamnat i halsen på L och J.
Igår kom N in till mig och sa glatt att hon också hade örhänge. Jag såg inget och undrade vad hon menade. Jojomen, hon hade petat in en ytterst liten jordgubbe (ett klistermärke då alltså!) långt in i sitt öra. Det var bara att hämta en pincett och försöka förklara att doktor Kent på vårdcentralen gärna vill slippa besök nu ett tag...
När jag skriver om henne, längtar jag efter att få hänga med henne, vilket jag får göra om exakt 10 minuter eftersom jag skall åka till Cassiopeja NU!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0