Tack Loreen!

Nu har jag haft på Allsång på Skansen två tisdagar i rad, det är rätt trevligt! Men shit alltså, varenda låt under en timmes tid handlade om kärlek! Inget fel på det egentligen, men gäsp!
 
 
Är det bara Lundell som har fantasi att sjunga om annat? Men så trippar lilla söta Loreen upp på scen och flaxar runt en stund, och inte för att jag kan texten till hennes låt, men det slog mig en stund senare att den inte verkar handla om kärlek, väl? Jag har bara lagt refrängen på minnet; "We're going up up up up up up uuuuuup" och det kan ju vara vad som helst!
"Im going down down down down down down dooooown" to bed i detta nu, för ingen av bebisarna har ätit välling och båda är snuviga och jag gissar att detta inte blir någon rekordnatt i sovning...

Kommentarer
Postat av: Ankan

Tyvärr, texten handlar om att vara kär och känna euforisk kärlek... forever, till the end of time... Blablabla....
Då gillade jag "Sommaren är skit"-låten med Bengt Sandh, den var rolig. :-)

Svar: Eh, aha...! Ja den låten var underbar!
Lotti Hed

2012-07-10 @ 23:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0