Nästa projekt...

...blir att lära mig min fina systemkamera som jag fick av Per på Alla Hjärtans dag...förra året!
(japp, jag skäms!)
Jag är fisk, och fiskar är opraktiska (just där tror jag på horoskop!), därför blir det liksom projekt för mig att lära mig Sonos-systemet, Apple-Tv-grejen, mac-datorn...trimmern ;)
 
Men jag har på två kvällar förälskat mig i kameran och jag vill bara kunna hantera den NU!
Nedan ett par foton från Nellys rum, ett på Linn, ett på Julia som varit i öppna spisen igen, vyn från balkongen igårkväll, och nya favvoarmbandet från min kära svågers företag!
 
 
Om nu Brian är min svåger... Tycker svenskan är fattig när det gäller "släktnamn". Vad skall jag t.e.x. kalla min kusins pappa? Ingifta morbror! Men han är ju inte min morbror! Och när han var tillsammans med min moster var de inte gifta. Jag får helt enkelt kalla honom...Berra! 
Inte för att engelskan eller franskan är bättre, med samma namn för mormor och farmor! Jaja, whatever! 
 
Imorgon bär det av till Bitch Island, tjohej! Förutom lunch med syrra och svåger (?), hoppas jag på att få träffa nykläckta underverket Norah, och inte lika nykläckta herr och fru Hultvall och deras Valter! Nellys önskemål om en lekplats måste nog tryckas in i schemat också.
 
Oh herregud! Såg just att klockan passerat 21! Fett dags att dregla ner kudden och hoppas på ytterligare en natt med bebisar som sover som små grisar, som de gjorde i natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0