Lyx!

Idag lyxade vi till det med två barnflickor samtidigt hemma så att Nelly, Per och jag skulle kunna åka iväg ett par timmar bara vi tre. N fick bestämma vad vi skulle göra; inte helt oväntat ville hon till en lekplats. Barnens hus eller vad det heter på Kungsmässan passade ypperligt en stormig dag som denna. Jag smet iväg ett par minuter och handlade mycket trivsamma höstkläder på Melrose!
När vi kom hem var farmor hos oss och gjorde lunch, och jag tog en power nap innan hennes goda mat stod på bordet, tackar tackar!
 
Mamma och pappa som varit på Gotland i två veckor och hade svår abstinens efter oss ("oss" säger de, men jag vet ju att det är N som framkallar beroendet!) kom också med diverse godsaker till kaffet och stannade till läggning och hjälpte till med lite av varje.
 
Julia nöjer sig inte med att krypa, ställa sig upp överallt, sätta sig ner och klättra hit och dit; nu skall hon stå på huvud, som om hon vill göra en kullerbytta! Hon är skojig att kolla på! Linn är inte lika mobil, men vill liksom J att man skall hålla henne i händerna så att hon kan gå omkring. Tack och lov för Walking wings-selen!
 
Avslutar med ett litet vackert foto från rosseracet härom kvällen! (Ciggen har inget med personerna på bilden att göra, eh typ!) Kan inte låta bli att se fram emot hösten då det bär av till London med dessa, och två grymma tjejer till! Dessutom innebär hösten bl.a. att N åter kommer sova hos mormor och morfar i Åsa en natt i veckan, det blir "riktigt bra" för alla berörda :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0